בעלי חברה לעיצוב פנים? נתב שיחות וירטואלי של VOICENTER יחסוך לכם לא מעט עבודה

שוב פספסתם שיחה חשובה? אולי לקוח פוטנציאלי, שבינתיים הספיק לקבל תשובה זריזה יותר מהמתחרים שלכם? נתב שיחות וירטואלי, עשוי לתת לכך (ולא רק) מענה מצוין. אם אתם בעלי עסק לעיצוב פנים אשר מעוניינים לשפר את שירות הלקוחות בעזרת מרכזייה בענן, כדאי לכם ליישם לכל הפחות נתב שיחות. עסקים רבים משתמשים בכך. ייתכן ואפילו סביר למדי שאתם אישית מכירים זאת והתנסיתם בכך לא מעט. אז מדוע לא ליישם זאת גם אצלכם בעסק? לפניכם הסבר קצר במה מדובר וכיצד נתב כזה עשוי לסייע מאוד לחברות עיצוב פנים.

למצות את הפוטנציאל של הטלפון

הטלפון הפשוט, ניתן לשימוש בשתי רמות תחכום. מחד, הוא אכן יכול להיות דבר מאוד פשוט, אשר משמש לקבלת והוצאת שיחות בלבד. אין בכך כל רע – אלה יכולות חשובות ביותר ולכן הן סטנדרט בעסקים באשר הם. מאידך, יש פתרונות (כגון מרכזיה וירטואלית בענן) אשר מפיקים מהטלפוניה קשת אפשרויות רחבה בהרבה. בכל מקרה, בחברת עיצוב הפנים שלכם, כדאי ליישם לפחות כלי מקדם חשוב אחד – IVR. זהו נתב שיחות עסקי, אשר מסוגל לתת בקלות מענה למצבים שהזכרנו בהתחלה, לצד תועלות נוספות. כפי שתראו מייד, זהו כלי עזר פשוט יחסית להתקנה ושימוש, לכם וללקוחות, אשר מספק לשני הצדדים תועלות חשובות. אך לפני הכל – מהו IVR או נתב שיחות, ברמה הטכנית הפשוטה?

 

 

IVR – עונה במקומכם, עונה חכם ויותר

נתב שיחות וירטואלי או Interactive Voice Response הוא בתיאור בסיסי, מערכת שעונה במקומכם לשיחות נכנסות. מי שמתקשר לחברה שלכם, יקבל מענה מהנתב, באופן מיידי ובכל זמן שהוא (אלא אם החלטתם למשל, שהוא לא יפעל בשבת). הנתב יכול לתת הודעת פתיחה, שמבהירה למתקשר שזו היא חברת עיצוב פנים בשם כך וכך. לאחר מכן, הוא יוכל להציע למתקשר לבחור בשלוחה מבוקשת, באמצעות הקלדת מספרה (במכשיר שממנו הוא מתקשר). הנתב אולי גם יאפשר השארת הודעה. אנו מציגים אפשרויות אלה ומוסיפים "אולי", מאחר שמה הנתב יעשה בדיוק, תלוי בכם. את תפריטי הנתב ניתן לתכנן לפי דרישותיכם ובקלות וניתן להשתמש ביכולות נוספות רבות. למשל השמעת מסר שיווקי בזמן ההמתנה או ג’ינגל שלכם, זיהוי מתקשרים אוטומטי לשם ההצגת פרטיהם ממערכת ה-CRM שלכם, ביצוע סקרים ועוד.

היתרונות החשובים עבורכם

הפעלה מחושבת של נתב שיחות, תספק לכם את היתרונות הבאים:

  • שיפור שירות הלקוחות – לקוחותיכם יזכו תמיד למענה מהיר ומקצועי, אשר יחסוך להם זמן. בכך, הדבר יתרום כמובן, גם לתדמיתכם החיובית.
  • חסכון במשאבים – משאבי הזמן וכוח האדם, אשר היו נדרשים לענות לכל השיחות תמיד ובמהירות מרבית.
  • גמישות מרבית – תוכלו להתאים את המערכת באופן מרבי לפעילותכם. כדוגמה נוספת, מעבר לאלה שציינו קודם, תוכלו להפנות שיחות נכנסות למספר לבחירתכם, במקרה שבו שלוחה איננה זמינה.
  • התאמה לכל עסק – נתב שיחות וירטואלי מתאים לעסקים מכל הגדלים. חברות לעיצוב פנים הן במקרים רבים עסקים קטנים. במקרה זה, צריכת הנתב בפורמט של שירות ענן, הופכת זאת למשתלם במיוחד. למעשה, היא מביאה יכולות מתקדמות להישג ידכם, כעזר לתחרות מול עסקים גדולים יותר.
  • תפקוד יציב ומיטבי – מערכות עסקיות אוטומטיות כאלה, חייבות כמובן לתפקד היטב לאורך זמן, ביציבות ואמינות מרבית. משיגים זאת, בכך שעובדים עם ספק מוביל כגון Voicenter.
  • תובנות עסקיות חשובות – בעזרת הנתב והמידע שמצטבר לגבי פעילותו, תוכלו להבין טוב יותר את המתרחש בשיחות הנכנסות. לעתים, ניתן להפיק מכך תובנות עסקיות חשובות.

לסיכום

חסכו לעצמכם עבודה וקבלו את התועלות הנוספות והחשובות שמציע נתב השיחות הוירטואלי. זה פשוט ליישום, יעיל מאוד ומשתלם!

נגישות
גלילה לראש העמוד