חברות נדל"ן גדולות? הגיע הזמן שתקלו על ניהול העסק – הכירו את התוכנה לניהול נכסים מניבים של תפנית

ניהול נכסים מניבים מהווה פעילות עסקית מאתגרת, אשר בוודאי דורשת ידע וניסיון מקצועי רב בכדי שתצליח. במקביל, היא דורשת כיום גם שימוש בתוכנות עזר טובות. אם אתם חברת נדל"ן גדולה, כיצד אתם פותרים צורך זה? אולי באמצעות מערכת ERP? בצורה אחרת? בכל מקרה, ישנה תוכנה מיוחדת אשר כדאי שתכירו. קוראים לה תפנית.

כיצד מנהלים נכסים מניבים?

חברת נדל"ן עשויה לנהל נכסים מניבים באמצעות אוסף תוכנות מסוגים שונים. זאת, בתור פתרון שנבנה בהדרגה, עבור הטיפול במידע שבו מדובר ובתהליכי העבודה השונים. ייתכן שיש לכם למשל מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) בכדי לרכז את קשרי הלקוחות. ייתכן שאתם משתמשים גם במעבד תמלילים, גיליון אלקטרוני ועוד כלים שונים. כל זה טוב ויפה, אך יש לו חסרון אחד גדול – הפרדת הטיפול בנושא ניהול הנכסים המניבים, בין תוכנות שונות. זהו פיצול לא יעיל במיוחד, אשר עשוי להביא לכפילויות במידע ולסרבול. איזו מערכת מחשוב עשויה לספק פתרון לכך? בחיפוש מערכת לארגון ERP הוא מושג שבו קרוב לוודאי תיתקלו די מהר. זהו אכן פתרון קלאסי ורב עוצמה. למי שלא מכיר מקרוב, נזכיר כי מערכת ERP או Enterprise Resource Planning היא מערכת אשר מרכזת ניהול מידע ופעילויות מסוגים רבים, למקום אחד. זאת, בגישה של "מודולים" שאחראים על היבטים שונים (כגון מודול CRM), מסוגלים לפעול עצמאית, אך גם פועלים בשיתוף פעולה אינטגרטיבי מצוין. אך גם לרכישת מערכת ERP יש חסרון – היא לא מותאמת ספציפית לענף העסקי שלכם. כלומר, היא לא בנויה מראש עבור ניהול נכסים מניבים ויהיה צורך להשקיע לא מעט, בכדי לבצע התאמה כזו. מה הפתרון לכך?

מערכת מותאמת מראש

תפנית היא מערכת ERP, אשר מותאמת מראש לשורה ארוכה של מגזרים עסקיים. אחד מהם, הוא נדל"ן ונכסים מניבים. זאת, לצד מגזרי האשראי החוץ בנקאי, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים, מרכזים רפואיים, מוצרי גמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה), יבואני רכב, ליסינג והשכרה, מרכזים לוגיסטיים, עסקים בתחום הקמעונאות, יבואני ומשווקי מוצרי צריכה, בתי דיור מוגן וחברות שירותים. היא מהווה במגזרים אלה, פתרון ייחודי שהוא בסט אוף בריד בתחומו. ההתאמה של תפנית לניהול נכסים מניבים ונדל"ן, מתבטאת בין השאר במודולים הבאים:

 

 

  • מודול ניהול פרויקטים – מודול אשר מסייע בתכנון וניהול פרויקטים, בניהול המכרזים לגביהם, בניהול ההנדסי, בניהול החוזים ובניהול פעילויות התחשבנות מול גורמים שונים.
  • מודול ניהול ומכירת נכסים – סביב מכירת הנכסים שלכם, תוכלו להסתייע בתפנית עבור כל ההתנהלות מול הלקוחות. זאת, כולל ניהול המחירונים, תהליכי רכישת הנכסים, החוזים, העמלות ועוד.
  • מודול ניהול שירות ואחזקה – תפנית מרכזת גם את ניהול פעילויות האחזקה והשרות שאתם מבצעים, עבור המבנים השונים שלכם. מודול זה, מטפל בין השאר במערך הטכנאים, בהסכמי שירות ובמחזור החיים המלא של קריאות שירות. ניתן גם לקבל דיווחים מהשטח מהטכנאים, באמצעות אפליקציה מיוחדת.

תוכנה איכותית מבית טוב

היצרנית שמאחורי המוצר המיוחד הזה, היא חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס. למעשה, מטריקס מפתחת את התוכנה המורכבת הזו באופן מלא אצלה, דבר שמאפשר להבטיח עבור התוכנה אינטגרציה אופטימאלית בין כל רכיביה. תפנית היא פרי מחקר מתמשך של מטריקס על דרישות השוק הישראלי. היא נמצאת בפיתוח כשני עשורים, אשר במהלכם הוכנסו בה אינספור שיפורים, שכלולים ותוספות שונות.

לסיכום

חברות נדל"ן כדאי לנהל באמצעות מערכות שמותאמות בדיוק לצרכיהן. במילים אחרות – כדאי לנהל אותן עם תפנית!

נגישות
גלילה לראש העמוד